ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 94
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 18
  • بازديد ديروز : 5
  • بازديد کننده امروز : 15
  • بازديد کننده ديروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 35
  • بازديد ماه : 68
  • بازديد سال : 838
  • بازديد کلي : 89,434
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.141.201.13
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده


  1. دانشجو : سلام



    لینکش مشکل داره ها



    اگه میشه لطف کنید لینک درستشو بذارید



    من تصمیم گرفتم اگه بشه واسه دکترا برم, اینه که این جور چیزا الان به دردم میخوره,رفتم با یکی از مشاورای اعزام دانشجو صحبت کردم,به من گفته آیلتس 7.5 و معدل بالای 17(هرچه بالاتر بهتر) و مقاله باید جور کنی این دو سال رو,حالا قرار شد کلاسا شروع شد برم با استادا صحبت کنم ببینم باید چیکار کنم,اگه یه استاد رو میشد به من معرفی کنید که برم پیشش بهتر باشه خیلی خوب میشد,در حد یه اسم



    باتشکر
    پاسخ : خانم یا آقای محترم...



    با سلام







    لینک امتحان گردید.مشکلی نداشت.از دوستان هم سوال کردم.مشکلی نبود.شما از راههای دیگری مثل استفاده از مرورگر دیگر یا کامپیوتر دیگر امتحان کنید شاید مشکل برطرف گردید. برای دکتری هم فکر خوبی کرده اید. اگه شرایط فراهم باشد و بتونید برید خیلی خوبه.چون آینده بهتری پیش رویتان خواهد بود. بله آن مشاور هم کاملا درست گفته. برای ادامه تحصیل در یه دانشگاه خوب خارجی، مقاله خیلی خیلی مهمه.



    دانشکده دارای اساتید خوب زیادی هستش مثل خانم دکترآراستی.ایشان فارغ التحصیل فرانسه هستند و در این زمینه کمک زیادی می توانند به شما بکنند. اساتید دیگری هم مثل زعفریان، طالبی، مرادی، حسینی و ... هم خیلی خوب هستند.



    آقا یا خانم محترم، با توجه به اینکه الآن دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران شده اید انتظارات رفتاری بیشتری از شما داریم.امیدوارم که این موضوع را درک بفرمایید. برایتان بهترین ها را آرزومندم.موفق باشید./


درباره ما

روزنوشت های هادی زارعی
سایت روزنوشت های هادی زارعی، دانشجوی دکتری مدیریت تکنولوژی دانشگاه تهران