ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 94
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 15
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 7
  • بازديد ديروز : 5
  • بازديد کننده امروز : 5
  • بازديد کننده ديروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 24
  • بازديد ماه : 57
  • بازديد سال : 827
  • بازديد کلي : 89,423
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.22.249.35
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

یکی از دوستان لطف کرده اند که رتبه های جدیدی را برایم فرستاده اند

رتبه 12 کسب و کار جدید تهران، رتبه 84 کسب و کار الکترونیک روزانه تهران، رتبه های 65 و 86 و 94 توسعه روزانه تهران

منبع: سایت مدیر

مقایسه رتبه و محل قبولی داوطلبان رشته مدیریت کارآفرینی در کنکور کارشناسی ارشد سال 1391



رتبه محل قبولی
٤ دانشگاه تهران روزانه گرایش کسب و کار جدید
٢٢ دانشگاه تهران روزانه گرایش MBA
٣١ دانشگاه تهران روزانه گرایش سازمانی
٤٠ دانشگاه تهران روزانه گرایش بین الملل
٤٠ دانشگاه تهران روزانه گرایش فن آوری اطلاعات
٤٧ دانشگاه تهران روزانه گرایش بین الملل
٥٣ دانشگاه تهران روزانه گرایش آموزش و ترویج کارآفرینی
٧٥ دانشگاه تهران روزانه گرایش کسب و کار الکترونیکی
٩٩ دانشگاه تهران روزانه گرایش توسعه
١٠٦ دانشگاه تهران روزانه گرایش آموزش و ترویج کارآفرینی
١١٥ دانشگاه تهران روزانه گرایش گردشگری
١٢٢ دانشگاه تهران شبانه گرایش MBA
١٨١ دانشگاه علامه طباطبایی روزانه فقط مرد
٢٠٧ دانشگاه علامه طباطبایی روزانه فقط زن
٢٦٤ دانشگاه خوارزمی تهران روزانه محل تحصیل کرج- گرایش MBA
٢٨٣ دانشگاه تهران شبانه گرایش سازمانی
٣٤١ دانشگاه تهران شبانه گرایش کسب و کار الکترونیکی
٣٤٣ دانشگاه خوارزمی تهران روزانه محل تحصیل کرج- گرایش MBA
٣٧٧ دانشگاه تهران شبانه گرایش گردشگری
٤١٠ دانشگاه شهید بهشتی شبانه مدیریت کارآفرینی
٤٢٠ دانشگاه علامه طباطبایی شبانه فقط زن- شیوه آموزش محور
٥٠٧ دانشگاه علامه طباطبایی شبانه فقط زن- شیوه آموزش محور

آخرین تراز و رتبه قبولی کنکور کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی (کلیه گرایشها) سال 1391 دانشگاه آزاد 

مدیریت کارآفرینی - کسب وکارجدید
رشته گرایش واحد دانشگاهی آخرین تراز آخرین رتبه
مدیریت کارآفرینی - کسب وکارجدید تهران مرکزی 5789 34

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده


  1. حسن : سلام به نظر شما با رتبه 268 کارافرینی و کاهش نسبتا کم شبانه تهران و افزایش ظرفیت مدیریت بازرگانی خصوصا افزایش قابل توجه ضرفیت دانشگاه تهران میتونم تو گرایش های خوب دانشگاه تهران قبول بشم. خیلی ممنون
    پاسخ : با سلام
    بله برای دوره های شبانه کاملا شانس دارید
    موفق باشید



  1. 162 : سلام رتبه من162 به نظرتون کجا قبول میشم؟
    پاسخ : با سلام
    روزانه گرایش هایی مثل گردشگری و بین الملل
    و شبانه بیشتر گرایش های دانشگاه تهران
    موفق باشید



  1. 162 : سلام رتبه من 162کارافرینی به نظرتون کجا قبول میشم؟


  1. hamoon nankali : سلام رتبه ی من 457 شده به نظرتون کجا قبول می شم
    پاسخ : با سلام.شانس قبولی شما در نوبت دوم علامه و خوارزمی زیاد می باشد.موفق باشید



  1. hamoon nankali : سلام امسال رتبه ی من 457 شده به نظرتون کجا قبول می شم ؟



  1. hamoon nankali : سلام امسال رتبه ی من 457 شده به نظرتون چی قبول می شم؟



  1. رضا ساعی : با سلام و احترام خدمت شما

    بنده با رزومه خوب و قوی شما را مطالعه کردم و تا حدودی از طریق یکی از دوستان در جریان هستم که دانشجوی موفق و اکتیوی هستید. سوالی برایم پیش آمده اینکه هم اکنون برای خود چه برنامه دارید آیا قصد ادامه تحصیل دارید؟ و اینکه با توجه به تعداد مقالاتی که از شما سراغ دارم آیا در موفقیت شما در دکتری اثر گذار هست؟ آیا از رزومه پژوهشی خود می تونید به عنوان یه راه میانبر برای دکتری استفاده کنید؟ شما گرایشتون توسعه بوده درسته یا سازمانی؟ به ترم یکی های 91 اگه بخوایند سفارش خاصی داشته باشید چی میگید؟؟ ممنون میشوم پاسخم را بدهید...بازهم از اینکه همراهمان هستید ممنون برای شما آرزوی بهترینها را دارمشکلک
    پاسخ : باسلام
    شما خیلی لطف دارید
    بله من شدیدا به دنبال ادامه تحصیل هستم
    طبیعتا مقالات و کارهای پژوهشی در مصاحبه دکتری تاثیرگذار است
    البته متوجه منظور شما از راه میانبر نشدم ولی تا سال قبل طرح استعدادهای درخشان برقرار بود که آن را جمع کردند اگر برای سال بعد هم می گرفتند فکر کنم امکان استفاده بود ولی همین الآن هم خیلی بدرد مرحله مصاحبه که بعد از آزمون کتبی است می خورد
    شخصا توصیه ای که دارم این است که یک زمینه تخصصی را برای خود انتخاب نموده و در تابستان آینده عنوان پایان نامه خود را تصویب نموده و از همان تابستان کارهای پژوهشی خود را شروع کنید کارهای پژوهشی خود را ابتدا با همایش ها و کنفرانس ها شروع نموده و بعد از کسب تجربه سراغ نشریات بروید
    من گرایشم بخش عمومی (که بعضی ها به آن سیاستگذاری هم می گفتند) بوده که از ورودی شما آن را حذف نمودند تا در آینده بصورت تخصصی تر آن را ارائه کنند 
    من هم برای شما آرزوی موفقیت دارم



  1. faridghasemi : سلام دوست عزیز...مرسی از مطالب مفیدت...من امسال می خوام ارشد کارآفرینی بخونم....مطالبت مفید بود...ممنون میشم کمکم کنی ...بازم بهت سر میزنم...

    همیشه سبز و زیبا باشی....شکلک


  1. مهدی محمدپور : سلام هادی جان
    دوباره سایت رو شروع کردم
    http://www.mmohammadpour.ir/
    لینک رو تو پیوندات اطلاح کنی ممنون می شم


  1. reza : سلام...رتبه 12 کسب و کار جدید تهران، رتبه 84 کسب و کار الکترونیک روزانه تهران، رتبه های 65 و 86 و 94 توسعه روزانه تهران...موفق باشید ممنون از سایت خوبتشکلک
    پاسخ : سلام خیلی ممنون شما لطف دارید از ارسال این رتبه ها هم ممنون به زودی آنها را در کنار بقیه رتبه ها قرار خواهم داد


درباره ما

روزنوشت های هادی زارعی
سایت روزنوشت های هادی زارعی، دانشجوی دکتری مدیریت تکنولوژی دانشگاه تهران