ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 94
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 15
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 3
  • بازديد ديروز : 5
  • بازديد کننده امروز : 1
  • بازديد کننده ديروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 20
  • بازديد ماه : 53
  • بازديد سال : 823
  • بازديد کلي : 89,419
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.139.87.134
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

 

هادی زارعی

فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

(دوره روزانه)

و دانشجوی دکترای رشته مدیریت تکنولوژی دانشگاه تهران -پردیس البرز

پاسخگوی سوالات شما درباره انتخاب گرایش مقطع ارشد رشته

مدیریت کارآفرینی

می باشد

 

enzarei@gmail.com  

 

با توجه به حجم سوالات به سوالات اولویت بندی شده پاسخ داده خواهد شد

 

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده


  1. arezoo : چی؟ مدیریت اجرایی اسم و رسم بسیار بهتری از مدیریت کارآفرینی داره؟!
    واقعا دست مریزاد دکتر!
    از مدیریت اجرایی بدتر بازم خودشه تا جایی که من تحقیق کردم،از مواد امتحانیش و همچنین سیلابسهای درسی اش مشخصه.شکلک


  1. زینب : سلام .سایت شما رو بارها بازدید کردم.اززحمات شما واطلاعات خوبی که درسایت گذاشته اید متشکرم. درمورد قبولی دراین رشته سوالی داشتم. رتبه من دراین گرایش 1400 شده وامسال تارتبه 25000 مجازشده. احتمال قبولی من دراین رشته در دوره روزانه وشبانه چقدر هست. احتمال قبولی دردوره روزانه دریکی ازشهرستانها هست؟ شبانه رتبه من کجا احتمال قبولی داره؟خوشحال میشم اگرجواب سوال من را بدهید. متشکرم


  1. محمد : سلام جناب زارعی
    من یه یک مشاوه فوری نیاز دارم...
    بنده در کنکور امسال(92) در کد رشته اصلی 1142 که مجکوعه مدیریت میباشد در گرایش مدیریت کارآفرینی رتبه 360 رو کسب کردم در حالی که در اصل برای مدیریت اجرایی(کد رشته 1148) خونده بودم و رتبم هم 105 شد
    مدیریت کار آفرینی احتمالا شبانه دانشگاه تهران قبول میشم و همچنین مدیریت اجرایی شبانه علامه
    شما جای من بودید کودوم رشته رو انتخاب میکردید ؟مدیریت کارآفرینی شبانه تهران یا مدیریت اجرایی شبانه علامه ؟
    پاسخ : با سلام
    در ابتدا کسب این رتبه را به شما تبریک می گویم
    هر کدامشان هم مزیت دارد و هم عیب
    در مورد مدیریت اجرایی با توجه به اینکه زیر مجموعه MBA می باشد بطور حتم بازار و شرایط کاری بهتری دارد
    ولی در مورد دانشگاه علامه باید بگویم که این دانشگاه شرایط مناسبی برای تحصیل ندارد و امکانات آن کم می باشد.
    ولی طبیعتا دانشگاه تهران هم برند بهتری دارد و هم امکانات بهتری.ولی باز هم می گویم مدیریت اجرایی اسم و رسم بسیسار بهتری دارد
    موفق باشید


درباره ما

روزنوشت های هادی زارعی
سایت روزنوشت های هادی زارعی، دانشجوی دکتری مدیریت تکنولوژی دانشگاه تهران